2024.04.07.
Neked hány olyan egészségügyi panaszod, megválaszolatlan kérdésed, vagy gyors megerősítésre váró élethelyzeted adódik, amihez szükséged lenne egy megbízható orvosra? Hány olyan orvost ismersz, aki szívesen segítene neked egyetlen telefonhívásban is a megfelelő irányba orientálódni, mikor épp vészhelyzetben, épp a rendelőtől távol vagy?
Hány vizsgálatot, szűrést halasztasz el időponthiány, pénzhiány, vagy épp félelemből való halogatás miatt mostanában? Rengeteg kérdés, és egy nagyon biztató lehetőség felvázolása következik!
A modern világ egyik legnagyobb kihívása az iskolarendszerek fejlesztésén, a közösségi média mellett felgyorsult életvitel és az átalakulóban lévő munkahelyek mellett bizony az egészségügy. A tehetősséget, a luxust, vagy akár az intelligenciát is összefüggésbe hozhatjuk az emberek egészségügyi ellátásának milyenségével. Nem csak a koronavírus, ami ebbe az irányba tereli a prioritásokat, de mindenesetre ez is rátett egy lapáttal az elmúlt időszak rohamos egészségügyi fejlesztéseire világszerte.
A magánorvos nem pénz kérdése többé!
Németországban legalábbis az a tapasztalatunk, hogy nagyon jutányos áron juthatsz hozzá egy „zsebdokihoz”, aki eddig sosem tapasztalt magabiztosságot, pozitív és gyors döntési helyzeteket eredményezhet. A zsebdokit jelen esetben TeleClinic-nek hívják, ami egy teljesen díjmentes szolgáltatás az általunk ajánlott betegbiztosításon belül.
Tehát egy olyan rendszer eleme lett az exkluzív telefonos, vagy videóhívásos orvosi tanácsadás, ami amúgyis kötelező eleme a német biztosítási rendszernek, munkavállalói és munkaadói kötelezettségeknek. A betegbiztosítás kötelező, az, hogy melyik társaságot választod, viszont teljesen szabadon választható! Nem érdemes tehát leragadni az elsőnél, ami az utadba kerül, érdemes a legtöbbet kihozni egy ilyen csodás lehetőségből.
Milyen előnyei vannak a bármikor elérhető konzultációknak?
Érezted már azt, hogy telefonon bátrabban beszélsz a problémáidról akár egy idegennek is? Vagy épp azok közé tartozol, akik szeretik látni a vonal túlsó felét is, és személyesebbnek érzik a videóhívásokat? Esetleg eszedbe jutott, hogy jó lenne egy kullancs csípést most azonnal megmutatni egy orvosnak, és nem várni hétfőig? A gyereknek fáj a hasa, és halvány lila gőzöd sincs, mennyire komoly a helyzet, de az ügyelet száz kilométerekre található?
Rendszeresen éjszaka, ünnepnapokon, vagy a nyaraláson üt be a krach?
Nagyon sokaknak az is óriási segítség, ha az aggodalmukat az orvostól is visszahallják, így nagyobb hajlandóságot mutatnak a mihamarabbi személyes találkozóra is. Azok, akik hipochondriára hajlamosak, valószínűleg hamarabb megnyugszanak egy fehér köpenyes állásfoglalásától, mintha napokat töltenek az interneten való éjszakai böngészéssel.
Éjszaka, vagy a nyaralásodon, útközben, vagy otthonról is telefonálhatsz a TeleClinic munkatársainak, és profi ügyintézésre számíthatsz, hiszen egy nagyon kényes, nagyon fontos és nagyon egyéni ellátásról van szó. Nem fognak egyelőre legalábbis… online műteni az orvosok, azonban a megbízható tanácsokat online is el tudják mondani szakértelmüknek köszönhetően!
Sosem voltunk ilyen közel az őszinte orvos-beteg viszonyhoz!
A koronavírus járvány kapcsán még több helyen előtérbe kerültek az online ügyintézési rendszerek, a papírmentes, személyes találkozást nélkülöző folyamatok. Most talán még tisztábban körvonalazódnak azok a területek, melyeken ez hátrányt, és azok, melyeken ez hatalmas előnyt jelent. Például a hagyományos orvos-beteg viszonyban jellemző: „az lesz, amit az orvos akar, nincs jogom beleszólni”, vagy a „nem merem megkérdezni, elmondani, hiszen ő egy orvos” elméletek a jelenkorban egyre inkább megdőlni látszanak.
Az internet, a fórumok, a sokszínű és izgalmas orvosi ellátórendszerek eddig sok bizonytalanságot is keltettek az emberekben, hiszen rengeteg megbízhatatlan forrásra is rábukkanhatott az ember böngészés közben. A TeleClinic szolgáltatás viszont épp ezt a bizonytalanságot, és a hagyományos modellben kialakult alá-fölérendelt viszont tereli valami sokkal egészségesebb, valami sokkal felszabadultabb rutin felé!
Ha váltani szeretnél, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot:
Balázs Gábor
A BKK Mobil Oil betegbiztosító hivatalos képviselője
Tel: + 36 30 22 99 394
Tel: 01 575 01 444 07
E-mail: nemetjovedelem@gmail.com
Linktree: https://linktr.ee/balazsgabor
Ha hasznosnak találtad az információkat, és van olyan ismerősöd a környezetedben, akit ez érdekelhet, küldd el nekik ezt a cikket.
(A weboldalon lévő információkat gondosan állítottuk össze, azonban a tartalomért nem vállalunk felelősséget, és a tartalmak sem minősülnek sem adótanácsadásnak, sem jogi tanácsadásnak.)
További információkért kövess be minket az alábbi oldalakon: